Ce trebuie sa stii pentru ca procesul de trimitere in service a produsului sa decurga usor: 1. Poti trimite in service produsele pe a caror certificat de garantie apare C&A INNOVATIVE SOLUTIONS 2. Va rugam ca in momentul expedierii, sa aveti grija la: - Atasarea obligatorie a certificatului de garantie al produsului (original) - Produsul sa fie ambalat corespunzator pentru a fi protejat in timpul transportului. ( Nu raspundem de produsele care se deterioreaza in timpul transportului din cauza ambalarii necorespunzatoare ) 3. In 1-3 zile lucratoare de la completarea formularului un curier va veni la dumneavoastra si va ridica produsul defect pentru a-l aduce in service. 4. Solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile calendaristice. 5. Dupa servisare produsul va fi livrat inapoi catre tine la adresa de unde a fost preluat. 6. In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional sau defectul nu face obiectul garantiei), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service).