FORMULAR REPARATIE PRODUS

FORMULAR REPARATIE PRODUS

Ce trebuie sa stii pentru ca procesul de trimitere in service a produsului sa decurga usor:

1. Poti trimite in service produsele pe a caror certificat de garantie apare C&A INNOVATIVE SOLUTIONS

2. Va rugam ca in momentul expedierii, sa aveti grija la:
- Atasarea obligatorie a certificatului de garantie al produsului (original)
- Produsul sa fie ambalat corespunzator pentru a fi protejat in timpul transportului. ( Nu raspundem de produsele care se deterioreaza in timpul transportului din cauza ambalarii necorespunzatoare )

3. In 1-3 zile lucratoare de la completarea formularului un curier va veni la dumneavoastra si va ridica produsul defect pentru a-l aduce in service.

4. Solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile calendaristice.

5. Dupa servisare produsul va fi livrat inapoi catre tine la adresa de unde a fost preluat.

6. In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional sau defectul nu face obiectul garantiei), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service).